TRENING I GRANÅSEN 4. JANUAR 2021

Da ser det vel ut til at det ikke blir noe særlig skiføre i Nilsbyen med det første, og vi flytter nå treningene til Granåsen slik at vi får gå på ski.

Det er mange som vil trene i Granåsen nå, så vi må tilpasse oss timeplanen som skikretsen har laget for å unngå trengsel.

Foreløpig treningsplan:

Mandag 04. januar: Fristil Granåsen Stadion 17:00 - 18:00

Mandag 11. januar: Klassisk Granåsen stadion 17:00 - 18:00

MERK DERE TIDSPUNKTET FOR TRENINGENE!

Vi planlegger da altså for to treninger om gangen, vi flytter tilbake til Nilsbyen igjen mandag 18. januar så fremt det blir skiføre der. Skulle det la vente på seg så kommer det ny beskjed her på gruppen.

Husk å melde dere på facebook gruppa vår: Byåsen IL Langrenn 8-10 år.

Treningsplan vinter/vår 2021