Klubbrenn skicross for 11-16 år torsdag 25. mars AVLYSES

Grunnet føreforholdene i Nilsbyen ser vi ingen annen mulighet enn å avlyse dette arrangementet. I stedet vil det bli gjennomført trening som normalt denne dagen.

Da NM del 2 beklageligvis ble avlyst benytter vi anledningen til å arrangere et klubbrenn for aldersgruppen 11-16 år istedet. Det blir skicross i fristil. Det serveres grillmat og drikke utendørs etter målgang til alle barna. Om noen som pleier å være med på trening ikke vil gå på tid, er det og mulig å møte opp og prøve løypa uten tidtaking. Disse kan selvøflgelig og delta på bespisningen etterpå.

Startliste: TRYKK HER. Dersom korrigeringer/feil, må det gis beskjed til benum@slb.com.

Liveresultater: TRYKK HER

Resultatliste: TRYKK HER

Funksjonærlister: TRYKK HER

Påmelding: Vi ønsker at flest mulig melder seg på i forkant da dette reduserer arbeidet for arrangørstaben betraktelig.

Påmelding i Min idrett: TRYKK HER

Det vil og være mulig å registrere påmelding ved oppmøte, men vi ønsker altså at alle melder seg på på forhånd.

Påmeldingsfrist er tirsdag 22. mars kl. 23:59.

Dersom spørsmål knyttet til påmelding, send mail til ola.stenseth@gmail.com.

Tidtakningsbrikker og startnummer: Alle løpere skal benytte tidtakerbrikker. De som ikke har egen får låne. Startnummer og brikker hentes ved tidtakerhuset fra kl 17:45.

Tidsplan: Første start vil sannsynligvis bli ca kl 18:30. Startliste vil bli lagt ut kvelden før eller på formiddagen torsdag.

Stilart: Fristil - skicross

Løyper:

11-12 år (2010-2009): 1,5 km - Løypekart: TRYKK HER
13-16 år (2008-2005): 2,5 km - Løypekart: TRYKK HER (En går her en runde først, hvor man etter skiskytterblinkene svinger opp bak blinkene og tar fatt på en ny runde. Ved passering skiskytterblinkene neste gang går man rett frem.)

Vel møtt!

Mvh oppmenn og trenergruppene for 11-12 år, 13-14 år og 15-16 år.