Poengrenn nr. 4 (Klubbmesterskap) onsdag 21. mars (fristil)

Klubbmesterskapet har klassevis fellesstart fra 13 år og oppover. Egen foreldreklasse (3 km). Funksjonærliste er satt opp. Resultater er lagt ut.

Poengrenn 4 (Klubbmesterskapet) arrangeres onsdag 21. mars i Nilsbyen (fristil)

Startliste poengrenn nr. 4 / Klubbmesterskapet: HER

Resultatliste finner dere HER.

Generelt

All informasjon om poengrennene til Byåsen IL finner du under "Våre skirenn" i menyen oppe til høyre. Velg "Poengrenn 2018 (internrenn)". Her er en oversikt over planlagte poengrenn vinteren 2018 og kriterier for premiering/rangering. Poengrennene er opp tom. 16 år, unntatt poengrennet som er klubbmesterskap hvor også foreldre, junior og senior kan delta.

I klubbmesterskapet vil det være klasser fra 3 år opp tom. senior. I tillegg er det muligheter for alle voksne å stille i "foreldreklassen". Foreldreklassen går 3 km og disse starter sammen med junior/senior klassene som går 6 km. Oppfordrer så mange som mulig av foreldrene, trenerene, oppmenn og andre til å stille!

Funksjonærliste

Funksjonærliste (oppdatert 21. mars): TRYKK HER .  Denne er også sendt på mail til de som skal hjelpe til. NB! Det vil komme egen mail til de som skal bidra i kafeteria og hvem som skal ha leveranser til salg i kafe.

Påmelding

ALLE må melde seg på til poengrenn nr. 4 (selv om du har deltatt på de foregående poengrennene). Du kan melde deg på i dette påmeldingsskjemaet: TRYKK HER . Her kan du sjekke om du har blitt påmeldt.

Påmeldingsfrist er tirsdag 20. mars kl. 21:00. Etter dette skjer all påmelding på rennkontoret renndagen (åpent fra. kl. 17:30). Vi tar IKKE imot påmelding pr. mail. Imidlertid, dersom spørsmål om påmelding, kontakt oss på ola.resell@gmail.com

Vi håper at rekruttene (født fom. 2011) som skal delta kan betale kr. 50,- pr. poengrenn som deltageravgift (dette gjelder eventuelt ikke de få som betaler aktvitetsavgift). Bakgrunnen for at vi tar denne deltageravgiften er generelle utgifter som blant annet innkjøp av premier. Det er mulig å betale kr. 50,- på VIPPS ved henting av startnummer (Vippsnummer 17158 eller søk på "Byåsen Langrenn")

NB! 7-åringer (2011-årgangen) kan velge om de vil gå den korte rekruttløypa uten tidtaking eller om de vil gå 1 km med tidtaking (ikke rangert resultatliste). Dette må velges ved påmelding.

Tidtakingbrikker og startnummer

Det vil ikke bli brukt tidtagerbrikker for noen av klassene. Rekrutter henter startnummer utenfor tidtagerbygget/rennkontoret, resten henter inne på rennkontoret.

Start- og resultatliste

Startliste poengrenn nr. 4: TRYKK HER

Resultatliste finner dere HER.

Det er fortsatt muligheter for å delta. Påmelding skjer nå i Nilsbyen før start. Spesielt har vi plass til flere i foreldreklassen :-)

Foreløpig tidsplan:

• Kl. 18:15 Rekrutter
  • Kl. 18:35 Herrer junior/senior, Foreldreklasse 6 km (fellestart)
  • Kl. 18:36 Damer junior/senior, Foreldreklasse 3 km (fellesstart)
  • Ca. kl. 19:05 G10 år, J10år, G 9 år, J 9 år, G 8 år, J 8 år, G 7 år, J 7 år (enkeltstart, alle med tidtaking, uten rangering)
  • 5-10 min pause
  • Ca. 19:30 G 12 år, J 12 år, G 11 år, J 11 år (enkeltstart)
  • Ca. 19:50 G 13 og G14 år (fellesstart)
  • Ca. 19:52 J 13 år og 14 år (fellesstart)
  • Ca. 19:56 G 15 år og G 16 år (fellesstart)
  • Ca. 19:58 J 15 år og J 16 år (fellesstart)

Resultatliste poengrenn nr. 4: TRYKK HER (kommer)

Stilart

Fristil

Klasser, løyper  og lengder

• rekrutter (2017-2011): 500m
  • 7-10 år (2011-2008): 1 km
  • 11-12 år (2007-2006): 2 km
  • 13-14 år (2005-2004): 3 km
  • 15-16 år (2003-2002): 3 km
  • Damer junior/senior: 3 km
  • Herrer junior/senior: 6 km (2 x 3 km)
  • Foreldreklasse: 3 km eller 6 km (2 x 3 km)

Løypekart 1, 2 og 3 km (Nilsbyen): TRYKK HER , Løypekart rekrutt (Nilsbyen): TRYKK HER

Kafeteria

Denne vil være åpen. Vi har betalingsterminal for kort og Vipps (Vippsnummer 17158 eller søk på "Byåsen Langrenn").  I tillegg vil vi fyre opp grillen ute og selge hamburger (kr. 50,-).

Parkering

Gratis parkering. Parkering mulig på P-myra. Vi har ingen parkeringsvakter der, så prøv å parkere mest mulig smart, slik at flest mulig får plass.

Vel møtt!