Premieutdeling 2017; Ugla skole mandag 1. mai kl. 18:00

Premieutdelingen er for rekrutter og tom. 14 år. I år blir det premieutdeling kun for poengrenn, siden klubbmesterskapet ble avlyst. Sjekk om du er kvalifisert for premie. Fint om de som skal ha premie kan ta med Byåsen IL langrenn overtrekksjakke (de som har selvfølgelig). Vi skal ta et felles bilde.

Styret i Byåsen IL langrenn inviterer herved til premieutdeling og avslutning av sesongen!

Sted:  Ugla ungdomsskole mandag 1. mai kl. 18:00.

Premieutdelingen for klassene rekrutt og opp tom. 14 år . NB! De som er kvalifisert for premie blant 15-16 åringene får premier på en egen avslutning for denne gruppa senere.

Foreløpig gjennomføringsplan for premieutdelingen:

  • Ønske velkommen
  • Markering av gode junior og senior prestasjoner i klubben
  • Premietudeling poengrenn for klassene: rekrutt, J 8 år (2009), G 8 år, J 9 år, G 9 år, J 10 år, G 10 år (for å få premie kreves det at en har deltatt på minst 2 av 3 renn)
  • Premietudeling poengrenn for klassene: J 11 år, G 11 år, J 12 år, G 12 år, J 13 år, G 13 år, J 14 år, G 14 år (for å bli rangert og premiert kreves det at en har deltatt på minst 2 av 3 renn)
  • Brus, kaker og kaffe til slutt.

Alle familier som kommer tar med kake/boller/kaffe selv og alt blir satt på et felles bord. Alle barn får 1 stk. brus av klubben. Ta med kopper og fat/servietter også.

Foreldre til 8-10 års gruppen bes om å møte i god tid (helst kl 17:30) for å bidra med oppstilling av stoler og bord.

Foreldre til de eldre aldersgrupper rydder etter avsluttet arrangement.

I løpet av vinteren ble det avholdt 3 poengrenn (5. januar., 9. februar og 2. mars). Vi ikke dessverre ikke avholdt klubbmesterskap i år. Dette betyr at vi kun skal dele ut premier for poengrenn.

NB! De som ikke har mulighet til å hente sin premie 1. mai, kan komme og hente premien tirsdag 2.5 kl. 19:00-19:30 i Nilsbyen.

Resultatlister og en oppsummering fra de 3 avholdte rennene finnes på disse nyhetene på vår hjemmeside.

De som er kvalifisert for sammenlagtpremie for poengrenn 2017 er (trykk på klassen for å få åpnet listen). Dersom dere finner feil i listene; send en mail til egil.aune68@gmail.com.

KlasseAntall premierKriterie for premie
J 8 år (2009)112 av 3 renn for å få premie (urangert liste)
G 8 år (2009)102 av 3 renn for å få premie (urangert liste)
J 9 år (2008)122 av 3 renn for å få premie (urangert liste)
G 9 år (2008)21

2 av 3 renn for å få premie (urangert liste)

J 10 år (2007)92 av 3 renn for å få premie (urangert liste)
G 10 år (2007)202 av 3 renn for å få premie (urangert liste)
J 11 år ( 2006)42 av 3 renn for å få premie (rangert liste)
G 11 år (2006)142 av 3 renn for å få premie (rangert liste)
J 12 år (2005)112 av 3 renn for å få premie (rangert liste)
G 12 år (2005)192 av 3 renn for å få premie (rangert liste)
J 13 år (2004)12 av 3 renn for å få premie (rangert liste)
G 13 år (2004)52 av 3 renn for å få premie (rangert liste)
J 14 år (2003)12 av 3 renn for å få premie (rangert liste)
G 14 år (2003)102 av 3 renn for å få premie (rangert liste)
Rekrutter kvalifisert for premie472 av 3 renn for å få premie (urangert liste)
Rekrutter ikke kvalifisert for premie 46 stk deltok kun på 1 renn
   
Totalt ant. premier195 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIPPS BIL langrenn

VIPPS nr til BIL langrenn er: 17158

Værstasjon Nilsbyen

Samarbeidspartnere

Påmelding og utstyr

Reiser og opphold renn og samlinger

Ved reiser og opphold til renn eller samlinger i regi av Byåsen IL, skikretsen eller andre, vil det som regel være krav til forhåndspåmelding.  Betaling skjer gjerne i etterkant av arrangementet.  Alle som er påmeldt må da betale, uansett om dere har deltatt på arrangementet eller ikke, med mindre Byåsen IL Langrenn slipper å betale. Ved sykdom anbefales å skaffe legeattest og bruke egen forsikring. 

Kalender for Nilsbyen

Kalender som brukes til koordinering av all aktivitet i Nilsbyen: TRYKK HER. Dette er en felles kalender for BSSL, BIL o-avd., TVK og BIL langrenn.

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift