DALGÅRDSTAFETTEN ONS. 29. JAN

Resultater er lagt ut. Byåsen IL takker alle for god innsats i årets Dalgårdstafett! Noen bilder ligger inne.

Onsdag 29.01.2014

Resultatlister finner dere her i html-format og her i PDF-format. . Bilder nederst på siden.

Tirsdag 28.01.2014

Løypekart er lagt ut under "Våre Skirenn" - "Dalgårdstafetten 29. jan 2014" (i menyen oppe til høyre). Her finner dere mere informasjon også,

Startliste finner dere her. Korrigeringer til torgeira71@gmail.com.

Mandag 27.01.2014
Tidsplanen er lagt ut under "Våre Skirenn" - "Dalgårdstafetten 29. jan 2014". Første start kl. 18:00. Det vil bli 2 løyper; 1 km og 2 km. Etappelengdene blir som følger: 8-10 år: 1 km, 11-12 år: 2 km, 13-14 år: 2 km, 15-16 år: 2 x 2km, HS/HJ/DS/DJ:  2 x 2 km.  Sprintstafett og litt korte distanser for junior og senior. Løypekartene kommer i løpet av tirsdag 28.1 (før kl.17:00). Absolutt siste frist for påmelding er tirsdag 28.1 kl. 14:00. Ta kontakt med torgeria71@gmail.com dersom spørsmål til påmelding.

Lørdag 25.01.2014
Bratsbergrennet er avlyst. Vi kjører derfor på med Dalgårdstafetten i Granåsen onsdag 29.1. Se mere informasjom under "Våre renn" oppe til høyre på menyen. Endringer på lag kan gjøres direkte i Palisoft. Ta kontakt med torgeira71@gmail.com ved spørsmål.
Mandag 20.01.2014
Etter befaring og diskusjoner med Trondheim Bydrift i Granåsen i dag mandag 20.1 har vi dessverre besluttet å utsette/avlyse Dalgårdstafetten som var planlagt onsdag 22. januar. Fremdriften i snøproduksjonen har gått senere enn planlagt og i dag er det ikke nok løyper til å gjennomføre stafetten. I tillegg er det i dag en del stein  i løypa på enkelte plasser. Usikkerhet om hvilke løyper som kunne bli klar til onsdag, var hovedårsaken til at vi tok denne beslutningen. Granåsen er imidlertid OK for trening, samt at det vil blir produsert mere snø i løpet av denne uken.
Vi ser selvfølgelig på alternativer datoer for gjennomføring av stafetten. Et alternativ er å arrangere Dalgårdstafetten onsdag 29. januar dersom Bratsberg IL ikke får gjennomført sitt Bratsbergrenn den dagen, men dette forutsetter selvfølgelig at Granåsen blir klar og er ledig.
Vi prøver til det ytterste å få arrangere renn, men det er dessverre en del faktorer vi ikke rår over. Vi beklager på det sterkeste at vi ikke får gjennomført nå på onsdag. Så fort vi vet mere, antageligvis til helga, så vil dette blir publisert på vår hjemmeside og på e-post.
Onsdag 15.01.2014
Per i dag (15.1) er det ikke forhold for arrangere renn i Nilsbyen, men vi har reservert Granåsen. I den siste uka har det blitt produsert masse kunstsnø i Granåsen og Trondheim Bydrift er i ferd med å få kjørt denne ut i løypenettet. Vi håper at de blir ferdige til den 22.1. Vi uansett ta en avgjørelse mandag kveld (20.1).
Påmeldingen til Dalgårdstafetten 2014 er opprettet i påmeldingssystemet Palisoft. Linken til denne er sendt til skikretsen for distribuering til ulike klubbene. Dersom du som påmeldingsansvarlig/oppmann i klubben ikke får denne linken, ta kontakt med oss på torgeira71@gmail.com. Ingen påmelding er mulig i Minidrett. Påmeldingsfrist er søndag 19. januar.
Mere informasjon finner dere på terminlisten her og på her på vår hjemmeside (under "Våre skirenn" oppe til høyre på menylinjen).
For Byåsen IL medlemmer: Funksjonærliste kommer torsdag 16.1. Sett av 22.1 uansett i kalenderen. De fleste som var satt opp på Uglarennet som ble avlyst, blir satt opp på nytt til Dalgårdstafetten.