Renndatoer egne renn i vinter

Byåsen IL Langrenn arrangerer eksterne og interne skirenn på følgende datoer i Nilsbyen i 2020 (les mer).

• Uglarennet 2020 - 12.1.2020 8 år til senior i klassisk stil
  • Poengrenn 1 (internt) - 16.1.2020. Dette er planlagt som et skicross-renn i fristil i Nilsbyen (#inkludering, #hadetgøy)
  • Poengrenn 2 (internt) - 6.2.2020. Planen er å ha dette som et "vanlig" renn i klassisk stil Nilsbyen. Her vil vi som klubb tilby gratis smørehjelp til de som trenger dette (#inkludering, #lavterskel)
  • Poengrenn 3 (internt) - 5.3.2020. Dette vil bli downhill fra Skistua til Ferista. For å samle skifamilien så arrangerer vi dette sammen med Byaasen skiklubb. Her er stilarten fristil (#inkudering, #skifamilen, #samhold)
  • Dalgårdstafetten 2020 - 25.3.2020 8-16 år, 3 etapper, fristil
  • Poengrenn 4 (internt) - 31.3.2020 ((dato må bekreftes siden vi vil ha med våre beste junior/senior løpere) . Dette er Klubbmesterskapet og arrangeres som et "vanlig" renn i fristil. I tillegg har vi foreldreklasser.

Informasjon om de interne poengrennene: HER

NB! Alle de interne poengrennene er også lavterskel tilbud for 1-7 åringer for å inkludere disse til skiidretten. Disse vil også få premier av våre mest kjente løpere på premieutdelingen som avholdes på Ugla skole etter sesongslutt (ca. 1. mai)