Nettbutikken hos Trimtex er åpen

Bestillingsfrist 31. oktober - levering uke 50. Muligheter for å prøve størrelser i Nilsbyen mandag 25. oktober fra 18-19.

Nettbutikken hos Trimtex er åpen, med bestillingsfrist 31. oktober, og levering i uke 50.

Det blir mulighet for å prøve størrelser (overtrekkstøy og konkurransedrakt) i Nilsbyen mandag 25. oktober fra kl. 18 - 19.

Luer selges som tidligere, direkte fra klubben.

Fra første bestillingsrunde (med levering i uke 46) har Trimtex meldt tilbake om at følgende produkter vil leveres først i desember:

VP19-0007-19 S118 Storm Weather Pants Women Black M 2PCS

VP20-1005-18 S25 Storm Down500 Jacket, Red S 5PCS

VP20-1006-19 S26 Storm Down500 Women's Jacket, Red M 1PCS

Her er litt informasjon om fremgangsmåte for bestilling:

Før du kan starte å bestille må du registrere deg.
Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss. På mobil må du scrolle litt nedover på siden for å finne disse to valgene.

Klikk deg inn på linken her for å komme til nettbutikken: trimtex.no/no/teamshop/2021byasen

Eller logg inn med aktiveringskode/teamkode: 2021byasen

Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på klubbnavnet øverst på siden for å komme tilbake igjen. På mobil vises dette ved å gå på menyen øverst til venstre.

Hvis noen har problemer med å logge inn, eller andre henvendelser, nøl ikke med å ta kontakt enten på support@trimtex.no eller per telefon 37 26 91 00.